کوزین: بازی به بازی بهتر می‌شویم

شروین رمضانی/ شهرآرانیوز، کوزین در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: بازی سختی خواهدبود، زیرا در بازی‌های قبلی مقابل سپاهان و استقلال، با ارائه یک بازی خوب به تساوی دست یافتند.

وی افزود: سایپا تیم خوب و خطرناکی است، خیلی فشرده بازی می‌کند و کار تیمی را به خوبی اجرا می‌کند.اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید سریع و هوشمندانه در برابر حریف بازی کنیم.

کوزین خاطرنشان کرد: برای مصاف با سایپا، خلعتبری و سعید صادقی را دراختیار نداریم، اما مطمئنا بازیکنان جایگزین از انگیزه بالایی برخوردارند و جای غایبین را پر خواهندکرد.


سرمربی جدید شهرخودرو در خصوص تغییرات صورت گرفته در این تیم و تاثیر آن بر روند خوب شهرخودرو گفت: گرچه ۲ بازی قبل مقابل ذوب‌اهن و گل‌گهر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما به هیچ‌وجه بازی‌های ساده ای نبودند. در مصاف با ذوب‌آهن خوش‌شانس بودیم که پنالتی حریف تبدیل به گل نشد.

وی افزود: برای بازی‌های بعد، بهتر و بهتر می‌شویم و امیدوارم باز هم برنده شویم.

کوزین در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم خیلی خوب و بازیکنان خوبی داریم. بعد از ۲۰ بازی، وقتی این نتایج کسب شده، نشان می‌دهد که از سطح خوبی برخورداریم. ۶ ۷ تیم برای کسب سهمیه می‌جنگند و امیدوارم که در این جنگ، یکی از چهار تیم صعودکننده باشیم.

وی در رابطه با تغییر در دستیارانش گفت: فعلا تمام تمرکز ما روی بازی با سایپاست، در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات زیادی رخ داده و شوک به قدر کافی به بازیکنان داده‌شده، اگر قرار به تغییری هم باشد به بعد از بازی با سایپا موکول می‌کنیم.