صدای بانوان البرز در نطفه خفه می‌شود
جیحونی: رحیمی هیچ گلی به سر بسکتبال البرز نزده است
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دکتر الهام جیحونی نایب رئیس سابق هیات بسکتبال استان البرز درباره وضعیت بسکتبال در این استان می‌گوید: آواز دهل شنیدن از دور خوش است، متاسفانه همه فکر می‌کنند حالا که رئیس هیئت بسکتبال استان البرز، رئیس کمیته آموزش فدراسیون بسکتبال شده همه چیز برای کرج گل بلبل است. ایشان با اینکه در فدراسیون سمت دارند، اما هیچ گلی به سر استان البرز نزده اند. او تئوریسین قهاری است و ساعت‌ها درباره بسکتبال خوب صحبت می‌کند، ولی سابقه بسکتبالی اش از یک مربی درجه ۳ البرزی کمتر است حال چطور با این شرایط در فدراسیون سمت دارد، نمی‌دانیم!
او در ادامه می‌گوید: متاسفانه فریاد بانوان البرز به جایی نمی‌رسد، صدای بانوان البرز در نطفه خفه می‌شود. چرا استان البرز با جمعیت میلیونی و شهر صنعتی هیچ جایگاهی در بسکتبال کشور ندارد؟ بسکتبال البرز نیاز به دیسیپلین کت و شلواری ندارد. استان البرز با این همه سرمایه صنعتی فردی را می‌خواهد که برای بسکتبال پشت در شرکت‌ها و ادارات برود و برایش عار نباشد. البرز کسی را می‌خواهد که غرور کاذب نداشته باشد. هیئت بسکتبال استان البرز یک حلقه ۲ نفره درست و پنبه در گوش خود کرده است.

جیحونی در پایان می‌گوید: چند نکته قابل توجه در مسابقات لیگ بزرگسال بانوان استان البرز در سال ۹۸ رخ داده که باید به آن‌ها اشاره کنیم. مسابقات بدون پزشک برگزار شد. هیچکس از هیئت به عنوان ناظر در مسابقات حضور نداشته است. هیچ کس پاسخگوی بازیکن آسیب دیده نبود، چون پزشک و ناظری حضور نداشت. سرپرست کمیته مسابقات در بخش بانوان خود تیم داری می‌کند. رئیس کمیته داوران مربی گری می‌کند. با این شرایط بوجود آمده ۳ تیم از ۵ تیم انصراف دادند، از آن بدتر مسابقات را با ۲ تیم برگزار کردند! از هر تیم هم یک میلیون و چهارصدو پنجاه هزار تومان ورودی گرفتند و پول‌ها را هم پس ندادند. متاسفانه وضعیت بسکتبال بانوان البرز این است و گوش شنوایی هم وجود ندارد تا مشکلات حل شوند.