آغاز نبرد استقلال تهران و تراکتور تبریز + ویدئو حواشی

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز از لحظاتی قبل در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد. این دیدار که در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار می‌شود، حساسیت ویژه‌ای برای هر دو تیم دارد. 


هر دو تیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و سه امتیاز این دیدار سهم بسزایی در بقا در این کورس دارد.


خبر خوب برای استقلالی ها، بازگشت قایدی، اسماعیلی، دیاباته و ریگی به ترکیب اصلی تیم بوده، اما نکته‌ی نگران کننده برای استقلالی ها، نیمکت جوان و تقریبا ناشناخته‌ی این تیم است.


در دیدار امروز به جز آرش رضاوند که نسبت به سایرین باتجربه‌تر و مطرح‌تر است، بازیکنانی نظیر: شاهین طاهر خانی، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، عبدالعظیم گوک، محمد بلبلی، آرش داج لیری، امیرحسین خدامرادی حضور دارند. بازیکنانی که همگی جوان و کم نام و نشان هستند.


بجز رضاوند و طاهرخانی که در این فصل بیشتر از سایرین به آن‌ها بازی رسیده است، به دیگر بازیکنان نیمکت نشین بازی چندانی نرسیده و حتی دو بازیکن امید این تیم به نام‌های خدامرادی و داج لیری که در پست وینگر چپ و دفاع بازی می‌کنند، برای نخستین بار در این فصل، روی نیمکت استقلال خواهند نشست.
 

ورزشگاه آزادی پیش از آغاز دیدار

 
{$sepehr_mmedia_1764_400_300}
 

گرم کردن حسینی، گلر استقلال

 
{$sepehr_mmedia_1763_400_300}
 

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از آغاز دیدار با تراکتور

 

{$sepehr_mmedia_1765_400_300}