افزایش آمار فوتی‌های کرونا در مشهد
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- محمدرضا حیدری در نودو هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام این خبر گفت: بر اساس آماری که دیروز دریافت کردم در موج دوم کرونا در مشهد با افزایش آمار فوتی‌ها، مبتلایان و افراد بستری شده مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در راستای اعمال تمهیدات کرونایی باید هم راستا با سیاست ملی و کلان کشور حرکت کنیم، افزود: سیاست کلی کشور اعمال مجدد محدودیت‌ها نیست و مو ضوع روش‌های پیشگیری از طریق مردم مد نظر است.

وی ادامه داد: در سه ماهی که به خاطر کرونا مصوبه بخشودگی‌ها را به همراه کاهش درآمد‌ها داشتیم، حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در باب هزینه‌ها و کاهش درآمد‌ها به بدنه شهرداری تحمیل شده است.

وی با گرامی داشت روز تامین اجتماعی و بهزیستی در روز‌های آتی افزود: بهزیستی یکی از نهاد‌های دولتی است که در برابر آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دارد.

وی افزود: شورای شهر و مدیریت شهری در حوزه معتادان متجاهر، کمک به معلولان در حوزه حمل و نقل و نیز سرویس دانش‌اموزان استثنایی به خوبی ورود کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به ضرب‌الاجل دو هفته‌ای شهردار مشهد برای بررسی ایمنی ساختمان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد گفت: حادثه مرکز درمانی کلینیک سینا باعث شد تا بررسی ایمنی این‌گونه مراکز در مشهد را در اولویت قرار دهیم