اعمال محدودیت در بوستان‌های مشهد | حضور تنها با استفاده از ماسک

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی با تاكيد بر اجراي دستورالعمل پيشگيري از شيوع بيماري كرونا درسطح بوستان ها و فضاي سبز شهری گفت: مطابق اعلام ستاد ويژه پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا در استان و با توجه به لزوم انجام اقدامات پيشگيرانه به جهت جلوگيري از شيوع موج دوم این بیماری، هماهنگي هاي لازم در قالب دستور العمل های ارسالی به مناطق صورت پذیرفته است.

وی افزود: مطابق این دستورالعمل ارسالی به مناطق، تا اطلاع ثانوي استفاده از زمين‌هاي بازي كودكان و تجهيزات ورزشي موجود در سطح بوستان‌ها و فضاي سبز ممنوع بوده و كليه آبخوري‌ها و آبسردكن‌ها غيرفعال است.

معاون شهردار مشهد با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی ،مصلی‌های موجود در بوستان‌ها به ممنوعیت‌های اعمال شده اشاره کرد و گفت: اتراق و نشستن همشهريان در معابر سطح بوستان‌ها و فضاي سبز، انجام ورزش‌ها و مراسمات جمعي توسط شهروندان ممنوع بوده و داشتن ماسک برای کلیه افراد و مراجعین به بوستان‌ها الزامی است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: پيمانكارهای فضاي سبز ملزم به تامین ماسک و تجهیزات برای همه كارگران مشغول به فعاليت در سطح فضاي سبز می باشند.

از شهروندان تقاضا می شود حتی الامکان از حضور در بوستان ها خودداری کرده و در صورت مراجعه علاوه بر استفاده از ماسک تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.