اعمال محدودیت‌های شهری تنها با تصمیم ستاد کرونا
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی بهاروند امروز و در ادامه طرح چهارشنبه‌های پاسخگویی اعضای شورای شهر مشهد در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ حضور پیدا کرد و پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود.

وی در پایان این پاسخگویی ۲ ساعته ضمن تشکر از تمامی عوامل مرکز ۱۳۷ که به صورت شبانه‌روزی در ارتباط با شهروندان هستند و پیام‌های مردمی را به گوش اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری می‌رسانند، اظهارکرد: این مرکز یکی از چندین درگاه و راه ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری است و ۱۳۷ تاکنون وظیفه خود با خوبی انجام داده است.

بهاروند در ادامه ضمن تقدیر از شهروندان که عمده آن‌ها دغدغه شهر و عموم شهروندان را داشتند، گفت: برخی از تماس‌ها مربوط به ارائه پیشنهاد درخصوص اصلاح هندسی معابر بود؛ بدون شک این پیشنهاد‌ها بررسی خواهند شد و مدیران و کارشناسان ذی‌ربط نیز بازدید میدانی خواهند داشت تا پس از پایش و وارسی بتوان گامی در جهت کاستن مشکلات ترافیکی عموم مردم برداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا دیگر دغدغه شهروندان بود که در تماس‌های خود به آن اشاره داشتند، افزود: برخی از مردم در تماس‌ها، درخواستی مبنی بر تعطیلی و یا محدود کردن سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی داشتند.

بهاروند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اواخر سال گذشته تصمیم شورای شهر مشهد برای تعطیلی و تعلیق سرویس‌‎دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تاثیر بسزایی در کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا داشت؛ در حال حاضر هم بار‌ها اعلام کرده‌ایم که تابع تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا بوده و آماده تعطیلی و یا محدود کردن سرویس‌دهی هستیم.

پروژه‌های عمرانی محور دیگر صحبت‌های بهاروند بود و گفت: خوشبختانه علیرغم تمامی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و مضیقه‌های بودجه‌ای، عملیات عمرانی پروژه‌های عمرانی با قوت در حال پیش رفتن است؛ اکثر پروژه‌ها از برنامه زمان‌بندی جلوتر بوده و حتی پیش از موعد مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی مختلف تا پایان سال جاری خبرداد و افزود: از تک‌تک عوامل معاونت عمرانی شهرداری مشهد کمال تقدیر و تشکر را دارم که سختکوشانه و جهادی در حال خدمت هستند و حتی برخی نیز به همین دلیل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بهاروند اشاره‌ای هم به برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی درخصوص جایگاه‌های سی‌ان‌جی داشت و گفت: به زودی کارگروهی در این خصوص با هدف بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها ذیل کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد شکل خواهد گرفت؛ مشکلاتی که برخی ترافیکی و برخی نیز بین‌دستگاهی است تا درخصوص آن‌ها چاره‌اندیشی شود.