رئیس کالج دانشگاه فردوسی مشهد:
آزمون TELP به‌صورت حضوری برگزار می‌شود | تمام دوره‌های کالج، مجازی برگزار می‌شود
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مجید میرزاوزیری با اعلام این خبر گفت: جدا از شرایط بحرانی حاکم بر کشور به‌علت اوج‌گرفتن کرونا، آزمون‌های بین‌المللی زبان مانند TELP به‌گونه‌ای نیست که بتوانیم به‌صورت مجازی آن را برگزار کنیم و دانشجویان متقاضی دفاع از رساله که به کسب نمره زبان احتیاج دارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به آزمون صبح امروز، چهارشنبه ۲۵ تیرماه گفت: این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است و در آینده نیز بنا به تقاضای داوطلبان در فواصل مشخص برگزار خواهد شد.

استاد ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد به سایر آزمون‌ها و دوره‌های آموزشی کالج این دانشگاه اشاره و تأکید کرد: به‌جز امتحان زبان، تمام فعالیت‌های آموزشی و دوره‌های فرعی کالج به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و تا پایدارشدن وضعیت ویروس کرونا، کلاس حضوری نخواهیم داشت.

میرزاوزیری با اشاره به برگزاری آزمون جامع دکتری به‌صورت آنلاین گفت: این اتفاق براساس تصمیم شورای آموزشی دانشگاه گرفته شده است، اما بسیاری از دانشجویان دکترای تخصصی ضمن درک شرایط به وجود آمده، رضایتی از آزمون آنلاین ندارند و خواهان برگزاری حضوری این امتحان هستند. اما با شرایط فعلی امکان برگزاری حضوری را نخواهیم داشت.

رئیس کالج دانشگاه فردوسی مشهد درباره وضعیت جاماندگان از آزمون زبان TELP گفت: دانشجویانی که ثبت‌نام کرده باشند و به‌علت بحران کرونا از حضور در موعد مقرر برگزاری امتحان خود امتناع کرده باشند، می‌توانند دوباره و بدون پرداخت وجه امتحان دهند و اگر هم نخواهند در این آزمون شرکت کنند، وجه آنان بازگردانده خواهد شد.