پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره تقاطع غیرهم‌سطح ابوطالب و روند احداث آن در ۳ نوبت

به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:

مردم خوب مشهد، سلام

اگر خاطرتون باشه پنج ماه پیش در اسفندماه سال گذشته دوربرگردان غیرهم‌سطح ابوطالب حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان خیام افتتاح شد و در اختیار مردمِ عزیز قرار گرفت تا شهروندان هم از دوربرگردان هم‌سطحی که اونجا وجود داشت و به دوربرگردان مرگ مشهور بود راحت بشن و هم ترافیک بزرگراه شهید چراغچی کاهش چشمگیری داشته باشه.
اما این همه مطالبه مردم منطقه از ما نبود چرا که اون‌ها سال‌ها درخواست داشتند ابوطالب جنوبی به ابوطالب شمالی متصل بشه و مسیر دسترسی به محدوده شهرک قدس و بهارستان بهبود پیدا کنه. با همین هدف عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح ابوطالب رو از اردیبهشت ماه امسال شروع کردیم. این پروژه کاهنده فاصله متن و حاشیه است و به شدت در کاهش بار ترافیک نقش آفرین بوده و ایمنی در عبور و مرور شهروندان رو هم افزایش میده.
در حال حاضر این پروژه به صورت شبانه‌روزی و سه شیفت در حال انجام هست و امیدوارم مثل غیرهمسطحی که اسفندماه۹۸ افتتاح کردیم، این پروژه شهری رو هم بتونیم سر موعد و در بهمن ماه امسال در اختیار شما همشهریانِ نازنین قرار بدیم تا به امید خدا در طول یک‌سال تحول بزرگی برای اهالی منطقه شهید چراغچی رخ بده و با کاهش بار ترافیکی پیرامونی میدان امام حسین و بزرگراه شهید چراغچی آمار تلفات هم به حداقل برسه و در نهایت کیفیت زندگی در این منطقه از شهر مشهد بیشتر و بهتر بشه.
به همکاران عزیزم در سازمان_عمران هم خداقوت و دست‌مریزاد میگم که برای تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک شهرمون همه‌جوره پای کار هستند و با همه تلاششون سعی می‌کنن تا در زمان‌بندی‌های تعیین شده بتونیم این پروژه رو هم به مردم مشهد تقدیم کنیم.
 
 
{$sepehr_media_154982_400_300}