برای اولین‌بار در تاریخ دانشگاه پیام نور:
برگزاری کلاس‌های ترم تابستان دانشگاه پیام نور به‌صورت مجازی
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر الهام عزیزی با اعلام این خبر افزود: سال تحصیلی گذشته، مجموعه واحد‌های آموزشی پیام نور سراسر کشور و به‌ویژه پیام نور خراسان رضوی، شرایط تحصیلی و آموزشی خاصی را سپری کردند و همین مسئله سبب شد تا سازمان مرکزی این دانشگاه در راستای کمک علمی به دانشجویان و بازآفرینی علمی آنان در شرایط کرونایی، تابستان امسال برای اولین‌بار کلاس‌های درسی برخط برگزار کند.

وی ادامه داد: ترم تابستانی در تمام دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور تا پیش از شیوع کرونا، بدون کلاس و براساس واحد‌های خودخوان برگزار می‌شد و دانشجویان در بازه امتحانات به مرکز مراجعه می‌کردند و آزمون می‌دادند، اما امسال این تصمیم برای بهره‌مندی دانشجویان از مباحث آموزشی گرفته شد.

عزیزی درباره تعداد واحد‌ها و گروه‌های درسی مجاز به انتخاب واحد تأکید کرد: سقف واحد‌های درسی مطابق گذشته ۸ واحد خواهد بود که بیشتر دروس نظری را شامل می‌شود و اگر دانشجویی بخواهد کارورزی یا پروژه انتخاب کند، پس از هماهنگی با گروه علمی خود بلامانع خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به نیمسال تحصیلی آینده اشاره و خاطرنشان کرد: شروع ثبت نام ترم جدید ۱۰ شهریورماه و آغاز سال تحصیلی نیز از نیمه دوم شهریورماه خواهد بود. شیوه آموزشی ترم آینده نیز به‌صورت تلفیقی و براساس کلاس‌های مجازی و حضوری برنامه‌ریزی خواهد شد.