پست اینستاگرامی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد و انتشار نامه‌ای جالب از یک همشهری

به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:

مردم نازنین مشهد سلام
 
چند روز پیش نامه‌ای تحویل دفترم شده بود. یک نامه متفاوت با تمام نامه‌هایی که هر روز بابت امور جاری و مدیریت شهر در دبیرخانه شهرداری ثبت میشه.
وقتی همکارام نامه رو بهم نشون دادن چند لحظه‌ای مبهوت نامه شدم. برام خیلی جالب بود. هر چند یکی دو نفر از اطرافیان حدس‌های بدبینانه‌ای هم داشتند، اما من خوشبین ام؛ همیشه سعی کردم خوشبین باشم به آدم ها؛ به اتفاقات و حتی به گرفتاری‌های زندگی.
این دستنوشته برای منِ محمد رضا کلائی یکی از مهم‌ترین و موثرترین نامه‌هایی بوده که تا به امروز دریافت کردم. هم امید داشت و هم دلهره آور بود برام.
این که مردمِ این شهر اینطور نسبت به اون تعلق خاطر دارن و برای هر آسیبی که ناخواسته و از سر بی اطلاعی به شهر وارد کردند اینطور عذاب وجدان پیدا میکنن و به دنبال جبرانش هستن واقعاً برای من و حتماً شما دلگرم کننده و مایه غرور هست؛ اما در کنار این حسِ خوب نمی‌تونم دل نگرانیم رو کتمان بکنم. دلهره دارم که چقدر برای مردمِ این شهر مفید بودم و چقدر تونستم امانت دار خوبی براشون تا به امروز بوده باشم.

آقا دانیال عزیز
اول این که دم شما گرم؛ شهرداری مشهد همیشه سعی کرده با آموزش‌های فرهنگ شهروندی کیفیت زندگی و زیست اجتماعی رو افزایش بده تا اداره شهر هم به تبع اون بهتر انجام بشه و نامه شما یکی از بهترین آموزش‌های فرهنگ شهروندی هست که ما باهاش رو به رو شدیم.
دوم این که نمی‌دونم من اجازه بخششی که خواستار اون هستی رو دارم که اگه داشته باشم از صمیم قلب درخواستت رو می‌پذیرم، ولی مطمئن باش از این که شهردار شهری هستم که شما شهروند اون هستی بهش افتخار میکنم.
آخر از همه این که این نامه رو با اجازه ات قاب کردم و توی اتاقم گذاشتم تا فراموش نکنم چیدن چند شاخه گل و آسیب زدن جزئی به خیابون‌های شهر حق الناس هست و مستوجب عقوبت؛ پس حواسمون به تصمیمات میلیارد تومانی مون باشه.
 
 
پست اینستاگرامی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد و انتشار نامه‌ای جالب از یک همشهری