ماجرای شوخی دردسرساز مجری صداوسیما با قهرمانی پرسپولیس + ویدئو

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. در رابطه با موفقیت قرمزهای پایتخت، صحبت‌های زیادی این روزها مطرح می‌شود، اما مهمترین سوژه حمایت‌هایی است که گفته می‌شود، وزیر و جوانان در این سال‌ها از پرسپولیس داشته‌است.

حالا عبدالرضا امیراحمدی، مجری صدا و سیما امروز در گفتگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما، با کنایه به مسعود سلطانی فر، قهرمانی های پرسپولیس را به صورت غیر مستقیم حاصل حمایت های وزیر ورزش از این تیم دانست.

فیلم شوخی مجری صداوسیما با قهرمانی پرسپولیس

{$sepehr_mmedia_1859_400_300}
 
این شوخی اما پایان کار نبود، علاوه بر اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی، مسئولان و مربیان این تیم نیز نسبت به شوخی زشت احمدی واکنش نشان دادند. علیرضا اشرف ، مدیررسانه پرسپولیس در همین رابطه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
 
ماجرای شوخی دردسرساز مجری صداوسیما با قهرمانی پرسپولیس + ویدئو
 
همچنین حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیار یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اظهار کرد: وقتی مجری یک برنامه رسانه ملی این مدل خوراک را به بیننده می دهد آن وقت چه توقعی از سطح جامعه دارید؟ باید به حال کسانی که این حرف های سطحی و سخیف را می زنند تاسف خورد، حرف هایی که متاسفانه برخی از فوتبالی ها هم در این روزها در فضای مجازی تکرار می کنند. این صحبت ها که منشا عقلانی و منطقی ندارد تنها برای جمع کردن فالوور است. من معتقدم این مدل صحبت ها خیانت به فوتبال است و ریشه اصلی ناهنجاری های فوتبال، فحاشی و سنگ پرانی ها و اتفاقات و حوادث تلخ فوتبالی در همین حرف ها و تفکرات سطحی است.

مربی تیم پرسپولیس افزود: متاسفانه بها دادن به این حرف ها باعث شده که هواداران فوتبال در ایران بیشتر از آنکه به خود فوتبال توجه کنند همه ش درگیر حاشیه شده اند. این حرف ها بهانه خوبی است که ضعف های خودمان را به مسایل دیگر ربط بدهیم. هیچکس نتوانسته با یک تحلیل فنی و فوتبالی قهرمانی و موفقیت های پرسپولیس را زیر سوال ببرد. خداراشکر هرکدام از دوستان هم که به سراغ مسایل فنی رفته اند فقط یک جمله داشته اند و آن اینکه هیچ تیمی به غیر از پرسپولیس لایق قهرمانی نبوده است.

مطهری همچنین گفت: من نمی دانم چرا وزارت ورزش با این مسایل برخورد نمی کند. به نظر دیگر وقت این است که به این ماجرا ورود کند. صحبت من با آقایان این است که تا کی می خواهند ضعف ها و ایرادات خودشان را پشت این مسایل پنهان کنند. متاسفانه برخی فکر می کنند با کوچک کردن دیگران می توانند بزرگ شوند.

این حمله‌ها در نهایت سبب شد تا احمدی بابت شوخی صبح امروز خود با ارسال کلیپی عذرخواهی نماید. او البته در انتهای کلیپ عذرخواهی‌اش، مدعی شد برخی به دنبال حاشیه‌سازی بوده‌اند و یادآور شد که دلار دوباره وارد کانال 24 هزار تومانی شده‌است!

کلیپ عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران پرسپولیس

{$sepehr_mmedia_1857_400_300}

تحریم صدا و سیما توسط پرسپولیس

جالب اینکه با وجود انتشار کلیپ عذرخواهی مجری جنجالی، باز هم پرسپولیسی‌ها کوتاه نیامدند و اعلام کردند که صداوسیما را تا زمانی نامشخص تحریم می‌کنند.

ماجرای شوخی دردسرساز مجری صداوسیما با قهرمانی پرسپولیس + ویدئو

خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی، این موضوع را تایید کرد و نوشت: سیدجلال حسینی با وجود اینکه امشب قرار بود میهمان برنامه فوتبال برتر باشد، به خاطر اهانت مجری صداوسیما در این برنامه حضور نخواهدیافت و سایر بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نیز به برنامه‌های صداوسیما نخواهندرفت.


بیشتر بخوانید:

 

بازگشت عادل فردوسی‌پور و نود با رایزنی فراکسیون ورزش مجلس؟

 

نتایج دیدارهای معوقه هفته بیست و سوم+ جدول لیگ برتر فوتبال

 

زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر تا هفته سی‌ام