۶۰ درصد فروش سهام عدالت چقدر می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز، ۶۰ درصد فروش سهام عدالت به زودی و پس از عید غدیر خم قابل انجام است. بر اساس آیین نامه جدید سهام عدالت کسانی که شیوه مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند بعد از عید غدیر خم می‌توانند ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت خود را بفروشند که در مجموع ۶۰ درصد می‌شود. حال بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند که ارزش ۶۰ درصد فروش سهام عدالت چقدر است؟

 

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت ۱ میلیون تومانی به ۳۸ میلیون و ۲۲۸ تومان رسید که ارزش ۶۰ درصد آن ۲۲ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان خواهد بود.

 

همچنین در پایان معملات روز گذشته ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان رسید که ارزش ۶۰ درصد آن ۱۱ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان خواهد بود.

 

البته ارزش سهام عدالت متغییر است و این ارقام تغییر می‌کنند.

 

فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت

رئیس سازمان بورس گفت: کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند می‌توانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰درصد قبلی، برای ۳۰درصد دیگر و در مجموع ۶۰درصد، حق فروش داشته باشند.

 

حسن قالیباف اصل افزود: براساس آیین نامه سهام عدالت که امروز نهایی شد و برای ابلاغ به مراجع ذیربط به امضای اعضای شورای عالی بورس رسید، مقرر شد کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند بتوانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، برای ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد، حق فروش داشته باشند.

 

رییس سازمان بورس گفت: در روش غیرمستقیم آزاد سازی سهام عدالت که شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در آن دخیل هستند، پذیرش این شرکت‌ها از اواسط مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود و آن‌ها نیز بعد از عید غدیر می‌توانند در مجموع ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.

منبع: راهبرد معاصر