فعالیت ۷۰ درصد از کادر درمان بیمارستان امام رضا در بخش کرونا

به گزارش شهرآرانیوز، رییس بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد گفت: در این بیمارستان سه هزار و ۴۰۰ نفر در قالب کادر پزشکی، پرستاری و دیگر کارکنان فعال هستند که ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در بخش‌های مربوط به کرونا فعالیت می‌کنند.
دکتر علی خرسند افزود: در حال حاضر حدود ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری هستند که جمعی از آنان غیربومی و ساکن شهرهای دیگر می‌باشند. 

وی ادامه داد: تاکنون تعداد زیادی از کادر پزشکی، پرستاری و کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به دلیل مواجهه با مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، لذا در شرایط فعلی بهترین اقدام برای همراهی با خادمان سلامت و حفظ سلامتی آنها، رعایت اصول پیشگیرانه است.

رییس بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و خود مراقبتی را بهترین راهکار پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.
وی با قدردانی از خدمات  آستان قدس رضوی که در دوران شیوع کرونا دو مرحله غذای متبرک بین کارکنان این بیمارستان توزیع کرد گفت: اینگونه اقدامات نقش موثری در افزایش روحیه مدافعان سلامت حین خدمت به بیماران دارد.
هم اکنون بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) و بیمارستان شریعتی در مشهد به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته‌اند. 

منبع: ایرنا