به گزارش شهرآرانیوز، آرش ظفری با بیان این مطلب اظهار داشت: این همایش به همت دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی و با حضور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارتخانه، طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبانماه ۱۴۰۴ در تهران، سالن همایشهای غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامههای این همایش افزود: مرور قوانین و مقررات تبلیغات، بازآموزی سامانه الکترونیکی تبلیغات، تدوین نظامنامه یکسانسازی رسیدگی به کانونها و فعالیتهای تبلیغاتی و بررسی روندها و فعالیتهای جاری تبلیغات در استانها و مناطق آزاد از محورهای اصلی این رویداد است.
ظفری با اشاره به این مطلب که جلسات و نشستهای تخصصی با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه طی دو روز برگزار میشود، تصریح کرد: در روز نخست همایش، سه کارگاه آموزشی با عناوین کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات، آموزش فرایندهای سامانه تبلیغات صدور مجور محتوای تبلیغاتی و همچنین فرایندهای سامانه تبلیغات صدور مجوز کانونهای آگهی و تبلیغاتی برگزاری میشود.
به گفته ظفری، در دومین روز همایش نیز دو کارگاه تخصصی با موضوعات بررسی سامانه سردر واحدهای صنفی و بررسی چگونگی اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی عناوین و اصطلاحات بیگانه و همچنین کارگاه آموزشی تبلیغات در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تأکید کرد: این همایش گامی مؤثر در جهت ایجاد هماهنگی میان سطوح مختلف اجرایی تبلیغات کشور، ارتقای کیفیت نظام نظارت و تنظیمگری تبلیغات و حرفهایسازی حوزه تبلیغات به شمار میرود.
منبع: شبستان