شاخص کل بورس امروز ۱۴ مرداد | بازهم سقوط زیر ۲ میلیون واحد
گروه اقتصاد/شهرآرانیوز، امروز در پایان زمان پنجره اصلی معاملات، شاخص کل با ۳۲۱۵ پله سقوط معادل ۰.۱۶ درصد رشد را تجربه کرد و سطح به یک میلیون ۹۹۰ هزار واحدی برگشت. شاخص کل هم وزن نیز با ۱۴۷۱ پله صعود معادل ۰.۲۸ درصد رشد را تجربه کرد و به ۵۱۷ هزار واحد رسید.

در حالی که طی ۲ روز نخست هفته شاهد رشد شاخص کل به واسطه افزایش قیمت و تقاضا در نماد‌های شاخص ساز بودیم، دیروز و امروز افزایش عرضه در این نماد‌ها باعث شد که شاخص کل افت را تجربه کند. با این حال نماد‌های کوچک مورد توجه معامله گران بودند و همین باعث شد که شاخص هم وزن و شاخص فرابورس امروز رشد را تجربه کنند.

در مجموع طی معاملات امروز در دو بازار بورس و فرابوس ۳۴۱ نماد در قیمت‌های مثبت و ۲۹۸ نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند. در جریان معاملات امروز بورس تا پایان ساعت ۱۳ در بازار نقدی بورس تهران ۱۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون برگ سهم به ارزش ۲۳ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان داد و ستد شد. همچنین در بازار نقدی فرابورس نیز ۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون برگه سهم به ارزش ۹ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان معامله شد.

در این گزارش نماد‌های موثر بر شاخص کل و نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند را برایتان لیست کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

نماد‌هایی که امروز بیشترین رشد را تجربه کردند:
شاخص کل بورس امروز ۱۴ مرداد / بازهم سقوط زیر ۲ میلیون واحد
نمادهای موثر بر شاخص کل:
شاخص کل بورس امروز ۱۴ مرداد / بازهم سقوط زیر ۲ میلیون واحد