فرهاد در روز خبرنگار هم به خبرنگاران احترام نگذاشت
پشت پای فرهاد مجیدی به حامیان رسانه ای!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که بازی استقلال مقابل شهرخودرو اتفاقات متعددی داشت و انتظار می‌رفت فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری به برخی مسائل رخ داده در جریان این دیدار بپردازد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دهد، اما همچون هفته‌های اخیر شاهد بی توجهی سرمربی استقلال به جامعه خبری بودیم.
 
در شبی که به نام خبرنگاران نامگذاری شده شاید بیش از همه هفته‌های گذشته از سرمربی استقلال توقع بود که در مقابل خبرنگاران قرار بگیرد، اما مجیدی بی آنکه حتی به این روز بزرگ توجهی داشته باشد، ترجیح داد از یکی از دستیاران گمنامش برای حضور در نشست خبری و شرکت در جلسه پرسش و پاسخ استفاده کند واین نشست را همچون هفته‌های پیش به حالت تحریم رها کند.
 
اینکه چرا مجیدی حاضر نیست در نشست‌های خبری شرکت کند مسئله‌ای است که باشگاه استقلال به خصوص مدیرعامل آن باید به ماجرا رسیدگی کرده و درباره رفتار سرمربی خود تصمیمی جدی اتخاذ کند.
 
همه سرمربی‌های لیگ برتر در نشست‌های خبری شرکت می‌کنند ومگر در موارد خاص که در این جلسات حاضر نمی‌شوند درباقی روز‌ها مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرند، اما مجیدی هفته‌ها است به همین منوال ادامه می‌دهد و حتی مدیران باشگاه استقلال هم نمی‌توانند درمقابل رفتار عجیب سرمربی خود تصمیم قاطعانه‌ای اتخاذ کنند و ایضا سازمان لیگ نیز با سکوتی عجیب از کنار این رویه عبور کرده است.
 
مجیدی در شبی که به نام خبرنگاران نام گذاری شده حتی حاضر به تبریک روز خبرنگاران هم نشد تا نشان دهد همواره سیاست‌هایی خصمانه در مقابل اصحاب رسانه دارد درحالی که همین روزنامه‌ها وخبرگزاری‌ها و سایت‌های ورزشی بوده اند که اسباب شهرت او را در دنیای فوتبال فراهم آورده اند و در سخت‌ترین شرایط او را حمایت کرده اند.