بیک لیک لی: از نایب قهرمانی راضی هستیم | گرگان حتما در لیگ بسکتبال بانوان تیمداری می‌کند
گروه ورزش/شهرآرانیوز، نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان درباره کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با توجه به نتایجی که به دست آمده بود و ما هم در یک بازی فینال شکست خورده بودیم بنابراین به نظرم فدراسیون تصمیم درستی گرفت و ما از نایب قهرمانی راضی هستیم.
ما در تک بازی که در فینال برگزار شد با سه امتیاز در ۱۰ ثانیه آخر باختیم و اگر بازی‌های فینال برگزار می‌شد قطعا شانس پیروزی داشتیم، اما بخاطر شرایط موجود و سلامتی بازیکنان نمی‌توانستیم ریسک کنیم. الان بازیکنان خیلی دوست داشتند که در مراسم اهدای کاپ حضور داشته باشند، اما ما از گرگان کسی را به تهران نیاوردیم و ۸ بازیکن بومی ما در مراسم حضور نداشتند، چون سلامتی آن‌ها در اولویت است.

او درباره اینکه سال آینده هم شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر بانوان حضور خواهد داشت یا خیر نیز گفت:سالیان سال تیم بسکتبال بانوان گلستان در رقابت‌ها حضور داشته و سال گذشته هم با نگاه مثبت شهرداری گرگان این اتفاق افتاد و ما توانستیم روی سکو هم برویم برای همین امیدواریم شهردار گرگان با نگاه مثبتی که دارند همکاری کنند تا امسال هم در رقابت‌ها حضور داشته باشیم. اما به هر حال از طرف استان گلستان برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی شده است اگر شهرداری حمایت کند با آن‌ها می‌آییم و اگر هم نه باید با استان گلستان و هیات گرگان همفکری کنیم تا ببینیم چطور در رقابت‌ها حضور خواهیم یافت. مهم این است که در هر شرایطی از گرگان تیم خواهیم داد.

نیکا بیک‌لیک‌لی که سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان نیز هست درباره گروه بندی مسابقات ۳ به ۳ انتخابی المپیک هم گفت:درست است که ما در این رقابت‌ها به آسیایی‌ها خوردیم، اما در گروه ما تیمی مثل استرالیاست که بسیار قدرتمند است و حریف دیگر ما نیز ترکمنستان است. از هر گروه یک تیم بالا می‌روند و برنامه ریزی فدراسیون هم روی صعود تیم ملی است، مطمئنا ما هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به این نتیجه برسیم.