تراکتورسازی به دنبال تیمداری در والیبال
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه ترکتورسازی تبریز به دنبال حضور در رقابت‌های والیبال هستند و مذاکرات خود را با فدراسیون والیبال آغاز کرده اند.
 
عادل بناکار رئیس هیئت والیبال تبریز درباره تیمداری این شهر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال می‌گوید: باشگاه تراکتور خواهان تأسیس تیمی با نام این باشگاه بوده و چشم‌اندازی که برای تیم والیبال دارد، قرار گرفتن در بین سه تیم برتر ایران است. طبیعتا تیمداری تراکتور در والیبال با توجه به طرفداران متعصبی که دارد بسیار ارزشمند خواهد بود و این تیم می‌تواند به عنوان قطب جدید در مسابقات والیبال کشور حاضر شود.

او در ادامه می‌گوید: متاسفانه ما برای شرکت در لیگ برتر والیبال زمان را از دست دادیم و در همین راستا، پیشنهاد کردیم که تیمی تحت حمایت یکی از شرکت‌های تابع زنوزی همچون هواپیمایی آتا تشکیل شده و در لیگ دسته یک کار خود را شروع کند البته با چنین شرطی که این تیم با هدف‌گذاری صعود به لیگ برتر بسته شده و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام بگیرد. بنده از طرف رئیس هیات والیبال استان ماموریت دارم تا این موضوع را پیگیری کنم. آقای سهرابی وعده داده‌اند که با بازگشت زنوزی جلسه‌ای در این رابطه برگزار و ترتیب اثر بدهند.