آخرین تلاش‌های کادر پزشکی برای رساندن اسلحه فرهاد
شیخ دیاباته و اسماعیلی؛ غایبان بازی با سپاهان؟
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از اینکه مشخص شد ارسلان مطهری به بازی با سپاهان نمی‌رسد پزشکان باشگاه استقلال تلاش کردند تا اسماعیلی و دیاباته را که با مصدومیت کمتری مواجه بودند، به این بازی برسانند، اما تلاش پزشکان باشگاه استقلال بی نتیجه بوده و بسیار بعید است که این دو بازیکن هم به بازی مهم با سپاهان برسند.
 
به نظر می‌رسد استقلال با تلفات زیادی از بازی با شهر خودرو خارج شده و حالا باید در غیاب بهترین بازیکنانش مقابل سپاهان قرار بگیرد. تیمی که در دو بازی قبل شکست خورده و شدیدا به پیروزی در این بازی نیازمند. شاید در غیاب دیاباته، مطهری و اسماعیلی عیار مربیگری مجیدی که همواره گفته می‌شود مربیگری اش براساس تکیه برستاره‌ها است، بیشتر روشن شود.
 
بدون شک اگر فرهاد موفق شود در فقدان این ۳ بازیکن سپاهان را شکست بدهد، دست به کار بزرگی زده و جایگاهش را در این باشگاه محکم‌تر از هر زمان دیگری خواهد کرد. البته باید به این نکته هم متوجه بود که باشگاه استقلال هنوز غیبت دیاباته و اسماعیلی را تایید نکرده، اما قرار است تا ساعاتی دیگر درباره وضعیت این دو بازیکن اظهارنظر قطعی شود که پیگیری خبرنگار شهرآرا در این خصوص نشان می‌دهد احتمال رسیدن دیاباته و اسماعیلی به بازی بزرگ دوشنبه شب بسیار ضعیف است