برق را صرفه جویی کنید، به کودکان کار کمک کنید
علیرضا ظهیری/ شهرآرانیوز- مشترکان برق خانگی می‌توانند فردا با صرفه جویی در مصرف برق، علاوه بر کم شدن بار مصرفی در ساعات اوج مصرف، در کاری خیرخواهانه هم شرکت کنند و با همکاری شرکت توزیع برق مشهد و سازمان بهزیستی استان، عواید حاصل از پویش مردمی انرژی امروز ما برای کودکان کار، به این کودکان خواهد رسید.

ظهیری/ شهرآرانیوز- سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد در تشریح این پویش به شهرآرا نیوز گفت: فردا روز مشارکت‌های عمومی و اجتماعی است و به همین مناسبت دو شرکت نوآور با همکاری و همراهی شرکت توزیع برق مشهد و سازمان بهزیستی استان، پویش در این روز گرم تحت عنوان انرژی امروز ما برای کودکان کار را به راه انداخته‌اند.
 
علیرضا کاشی با بیان اینکه در شهر مشهد ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک برق وجود دارد، ادامه داد: مشترکان برق در شهر مشهد می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۱۶ فردا 22 مرداد با هدف صرفه جویی در مصرف برق و کمک به سرمایه‌های ملی، در اقدامی خیرخواهانه برای کودکان کار، در مصرف برق خود صرفه جویی داشته باشند.

وی افزود: در ساعات انجام این پویش، شرکت توزیع برق مشهد میزان صرفه جویی انجام شده را رصد خواهد کرد و میزان این صرفه جویی را به ریال تبدیل می‌کند پس از آن با همکاری سازمان بهزیستی عواید حاصل از این صرفه‌جویی به کودکان کار تقدیم خواهد شد.

کاشی تاکید کرد: شهروندان مشهدی می‌توانند برای حضور در این اقدام خیر روش‌های مختلف صرفه‌جویی در مصرف برق از جمله قرار دادن دمای کولر گازی روی عدد ۲۴، کاهش سرعت کولر آبی و خاموش کردن لامپ‌ها و استفاده از نور روز را انجام دهند.