بهره‌برداری از ۸ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی‌شده برای معلولان در مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی‌زاده مقدم امروز در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و سرپرست اداره شهرهمگان از اتوبوس‌های مناسب‌سازی‌شده برای معلولان اظهار کرد: با وجود همه محدودیت‌ها در تأمین اتوبوس، سال گذشته موفق به خرید ۸ دستگاه اتوبوس یوتانگ شدیم.
 
وی افزود: این ۸ دستگاه اتوبوس اولین نسل یورو ۵ با عنوان دوستدار محیط زیست هستند که برای استفاده معلولان و افراد ناتوان مناسب‌سازی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ارزش ریالی هردستگاه از اتوبوس‌های مذکور سه میلیارد تومان است، بیان کرد: این ۸ دستگاه اتوبوس اکنون در ۴ منطقه زیر پوشش ناوگان اتوبوس‌رانی فعال شده‌اند.

حسینقلی‌زاده مقدم، خاطرنشان کرد: اکنون نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا به ارزش هر دستگاه ۳ میلیارد تومان آماده اضافه‌شدن به ناوگان اتوبوس‌رانی است که با اعلام فراخوان برای بهره‌برداری در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.
 
وی اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز به ارزش هر دستگاه ۶۵۰ میلیون تومان خریداری شده است که برای بهره‌برداری با اعلام فراخوان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.