وجه تمایز شورای پنجم با دیگر شوراها پایگاه اجتماعی قوی آن است

لاله کوثری | شهرآرانیوز؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اولین بار در مشهد لیست امیدی از برنامه‌های حوزه عمرانی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها برای شهر طراحی شد که پیشنهاد‌های خود را در آن ارایه دادیم و تبدیل به برنامه ۴ ساله عملیاتی ما در شورای شهر مشهد شد.

حمیدرضا موحدی زاده در نطق پیش از دستور یکصد و دومین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام این خبر افزود: ۲۶۰ هزار رایی که به لیست امید داده شد از میان هزار نفر منتخب خودش حرف هایی گفتنی بسیار دارد که نیاز به تفسیر نیست.


وی ادامه داد: ما با رای مردم و پایگاه اجتماعی غنی به روی کار آمدیم و وجه تمایز دیگر برنامه محوری و وجه تمایز سوم ایجاد دیدگاه فرهنگی در جامعه به گونه ای که همه در اداره شهر مشارکت داشته باشند.

 

موحدی زاده خاطر نشان کرد: تعامل با سایر دستگاه ها را شعار خود قرار دادیم اما بعضی از این شعار تفسیر غلط دارند.

 

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد اذعان داشت: باید بدانیم تعامل دو سویه است و هیچ گونه معامله کردن را به احدی اجازه نخواهیم داد.


وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را پیش رو داریم و افراد باید تا پایان سال برای کاندیداتوری شورای بعدی ثبت نام کنند.

موحدی زاده افزود: اجازه رقابت را از همدیگر نگیریم، این رقابت است که باعث پیشرفت می شود.

وی اظهار کرد: در مجلس فراکسیون امید را از ما گرفتید. اینکه ما یک کمیسبون ملی پیشنهاد بدهیم که در دراز مدت کار کند این هوشمندانه نیستید. شما ۱۳ الی ۱۴ سال بودید و ما نبودیم آسمان به زمین امد؟ شما در نهادهای مختلف حضور دارید. این مهم است که دریچه انتخابات باید باز باشد.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر می خواهیم مردم را به عنوان ستون های جمهوری اسلامی داشته باشیم باید به رای مردم احترام بگذاریم.


وی افزود: اگر بخواهیم طوری مهندسی کنیم که با حداقل رای منتخب شویم من و همه دوستان من این طرز فکر را نمی پسندند.

موحدی زاده اظهار کرد: امروز در شورا برای انتخابات هیات رئیسه تصمیم گیری می شود. وجود نظرات مختلف طبیعی است و امیدواریم آنچه که خرد جمعی می گوید به نتبجه برسد.