سعادتمند بهانه‌ را از بازیکنان استقلال می‌گیرد؟
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال دریافت مبالغی است تا قبل از بازی بزرگ با پرسپولیس زیرمجموعه اش را به اصطلاح شارژ مالی کند.
 
سعادتمند که از زمان حضور در استقلال به لحاظ مالی شرایط باثباتی ایجاد کرده قصد دارد پیش از تقابل با رقیب سنتی بهانه‌های مالی را از دست بازیکنان و اعضای کادرفنی بگیرد و با انتقال مبالغی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از قرارداد‌ها وضعیت روحی مناسبی در استقلال به وجود آورد. استقلال در سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی مواجه بوده که این موضوع اثر مستقیم گذاشته روی نتایج تیم و شاید یکی از دلایل ناکامی سال‌های گذشته ریشه در همین مشکلات داشته باشد. با توجه به اهمیت‌هایی که بازی با پرسپولیس دارد این پرداختی _اگرمحقق شود_ تیم را از نظر روحی وروانی در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد.
 
احتمالا بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر بودجه‌ای در باشگاه استقلال تزریق خواهد شد و به طور یکسان به بازیکنان پرداخت می‌شود. البته برخی بازیکنان استقلال طلب‌های انباشه‌ای از باشگاه دارند که هنوز مدیرعامل استقلال موفق به پرداخت آن نشده این مبلغی که قرار است به زودی به حساب استقلالی‌ها واریز شود تا حدی آن‌ها را راضی خواهد کرد.