افزایش رضایت شهروندان مشهد از پارک‌های حاشیه‌ای
مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد و تقدیر از پارکبانان امانت‌دار این مجموعه، اظهارکرد: شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی که پیشتر با عنوان الیت از آن یاد می‌شد، سالهاست که با شهروندان ارتباط مستقیمی دارد و پارکبانان هم در خط مقدم این ارتباط قرار دارند و لذا نوع تعامل و برخورد آن‌ها با مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بهاروند در ادامه گفت: امانتداری پارکبانان موضوعی بسیار ارزشمند است و امیدواریم درس و سرمشقی برای همه ما باشد چراکه فراتر از وظیفه خود و براساس حس نوع‌دوستی ایفای نقش داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون، موضوع افزایش رضایت عمومی شهروندان از سیستم پارک‌های حاشیه‌ای پیوسته مدنظر بوده و خوشبختانه قدم‌های ارزشمند و موفقی هم در این جهت انجام شده است؛ در کنار سیاست‌گذاری‌ها و رویکرد‌های مدیریتی، نقش پارکبانان در این افزایش رضایتمندی کاملا محسوس است.