بعد از پوکر و زودهنگام‌ترین قهرمانی؛ چهار رکورد جدید دیگر برای پرسپولیس ثبت شد

گروه ورزش/ شهر آرا نیوز، تیم پرسپولیس پس از پوکر قهرمانی و زودهنگام ترین قهرمانی با برد مقابل سایپا سه رکورد تاریخی را در هم شکست و عنوان قهرمانی با بیشترین امتیاز، بهترین میانگین امتیازی، بیشترین برد و قهرمانی با بیشترین اختلاف امتیار را به نام خود ثبت کرد و یا رکورد خود را ارتقا داد.

سرخ‌ها با پیروزی در هفته پایانی ۶۷ امتیازی شده و رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل را که متعلق به خودشان بود ارتقا داده و علاوه بر این رکورد، بهترین میانگین امتیازی را هم به نام خود ثبت کردند.

رکورد بیشترین امتیاز در لیگ شانزده تیمی متعلق به پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم بود که سرخ ها با ۶۶ امتیاز قهرمان شده بودند.

 در لیگ هجده تیمی هم دو تیم استقلال و سپاهان به رغم چهار بازی بیشتر ۶۷ امتیاز گرفته‌ بودند و حالا سرخ ها با  برد مقابل سایپا  سه رکورد بیشترین برد، بیشترین امتیاز و بهترین میانگین امتیازی را هم بهبود ببخشیدند.

پرسپولیسی ها با ۶۷ امتیاز میانگین امتیازی ۲/۲۳امتیاز در هر بازی را ثبت کردند که امار فوق العاده ای است. قبلا در لیگ‌ شانزده تیمی پرسپولیس در لیگ‌ شانزدهم با ۶۶ امتیاز در سی بازی میانگین امتیاز ۲/۲را ثبت کرده بودند و استقلال و سپاهان هم در لیگ هجده تیمی و با کسب ۶۷ امتیاز در ۳۴ بازی میانگین امتیازی 97/1 را در کارنامه داشتند.

رکورد بیشترین برد هم متعلق به پرسپولیس با بیست برد در لیگ شانزدهم بود و سرخ ها با برد مقابل سایپا بیست و یکمین برد خود را با خلق یک رکورد جدید جشن گرفتند. پرسپولیس همچنین با ۱۴ اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم رکورد قهرمانی با بیشترین اختلاف امتیاز را هم جابجا کرد و در مجموع شش رکورد جدید را ثبت کرد.