رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها رضایت بخش بوده است

لاله سادات کوثری-شهرآرانیوز| رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در صد و سومین صحن علنی این شورای گفت: چهارم شهریور سالروز درگذست اخوان ثالث یکی از نامدارترین شاعران معاصر برخاسته از شهر مشهد است، بزرگداشت نام و خاطره یک چهره ملی وطیفه همگان است و ما خرسندیم در شورای پنجم یک خیابان در مشهد را به نام وی نامگذاری کردیم.

 

محمد رضا حیدری ادامه داد: روز کارمند را پیش رو داریم کارمندان نقش اساسی در پیشرو اهداف سازمان دارند باید به آن‌ها به عنوان یک دارایی و سرمایه سازمان نگاه کرد.

 

وی با اشاره به روز داروساز افزود: زکریای رازی یکی از دانشمندان جهان اسلام در علم داروسازی است، در چرخه سلامت نقش داروسازان نقش برجسته‌ای است ضلع سوم سلامت جامعه بعد از پزشک و پرستار داروسازان هستند.


وی گفت: پنجم شهریور روز کشتی است. ما کشتی پهلوانی و با چوخه و رشته‌های تخصصی کشتی را در استان و شهر مشهد داریم. قهرمانان بزدگ ملی را تقدیم کشور کردیم، این روز را به جامعه کشتی تبریک می‌گوییم.


حیدری ادامه داد: نقطه اوج و تبلور و عشق و آزادگی در واقعه کربلا در تاسوعا و عاشوراست که اتفاقات عاشورا و مظلومیت امام و یارانش این حادثه را تاریخی و جهانی کرده است.


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با یادآوری این نکته که خوشبختانه با همت علاقمندان در مشهد فضا‌های بازی برای عزاداری اختصاص دادیم افزود: رعایت پروتکل‌ها در این مکان‌ها طی بازدیدی که انجام شد رضایت بخش بوده است.


حیدری اذعان داشت: هشتم شهریور سالروز شهادت دو عنصر ارزشمند دولت شهیدان رجایی و باهنر است، از خدمات ارزشمند دولت تقدیر می‌کنیم امیدواریم عمر باقی مانده این دولت خواسته‌های به حق مردم پاسخ داده شود.