پرونده تخلفات یک شرکت واردکننده خودرو به تعزیرات ارجاع شد

به گزارش شهرآرانیوز، سید مجتبی سجادی مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت واردکننده در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قرارداد‌های فروش سال ۹۷ (با موعد تحویل ۱۸۰ روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قرارداد‌های منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نداده است که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آن‌ها را در پی داشته است.

 

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این شرکت در بسیاری از موارد علیرغم دریافت تمامی مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است که با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده شرکت ریگان خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس نمود و در آن گزارش تاکید شد که خودرو‌ها باید بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شوند.

 

الزام نحوه فروش بسته‌های اینترنتی اپراتور‌های تلفن همراه به وضعیت سابق

سجادی با اشاره به وضعیت پرونده اپراتور‌های تلفن همراه نیز بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات لازم، اپراتور‌ها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته‌های اینترنتی به وضعیت سابق شدند.

وی گفت: همچنین درخصوص تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان ارائه شد که با توجه به عدم همکاری اپراتور‌ها جهت دسترسی به ریز قرارداد‌های مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تایید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران