پروژه پل سواره رو و جاده دسترسی محور ۴۵ متری سردخانه آغاز خواهد شد
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: اجرای پل و جاده دسترسی محور سردخانه واقع در پایانه بار حدفاصل جاده قدیم و جدید نیشابور از میدان کارآفرین تا اتصال به کنارگذر بزرگراه مشهد - باغچه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان با برنامه زمان بندی یک ساله با همکاری منطقه هفت شهرداری مشهد و اجرای سازمان عمران در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی این پروژه عمرانی آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه شامل بهسازی مسیل و بازگشایی کال طرق بر عبور سیلاب با عرض حدود ۴۰ متر بستر، اجرای راه از میدان پایانه بار تا اتصال به کنارگذر اتوبان مشهد – نیشابور به عرض حدودا ۳۵ متر شامل جداول و جوی‌های انتقال آب سطحی، آیلند میانی و روسازی مسیر‌های رفت و برگشت و اجرای چهار دهانه پل با طول ۸۰ متر بتن مسلح با عرضه مجوف لوله ای، دیوار‌های حایل و کوله‌ها است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر در این محور مشکلاتی وجود دارد که می‌توان به تردد تریلی‌های حمل و بار با وجود پل قدیمی روی کال با مقطع نامناسب اشاره کرد که در زمان‌های بارندگی دچار مشکل می‌شوند.

کاظمی در پایان گفت: همچنین وضعیت ترافیکی این محور با توجه به عرض کم معبر دچار مشکل است و شاهد تصادفات زیادی هستیم که امیدواریم بعد از اجرای این پروژه مشکلات این محور حل شود.