همه چیز آماده بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال

گروه ورزش/شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد داستان استعفای مجیدی به پایان رسیده و او به زودی به تمرینات استقلال بازخواهدگشت. امروز دومین تمرین استقلال بدون حضور سرمربی برگزار شد، اما با اتفاقاتی که رخ داده، اهمه چیز باب میل او پیش رفته و اگر اتفاق خاصی نیافتد فردا در تمرینات آبی‌ها حاضر می‌شود.

سعادتمند، مدیرعامل استقلال در این رابطه گفت: آقای مجیدی دو سه موضوع را به ما گفته‌است و تاکید کرده که یک ماه قبل به ما لیست داده‌است. به کجا لیست داده؟ دو ماه و نیم است که زبانم مو درآورده است که با ما لیست تمدیدی و بازیکنان جدید را به ما بدهند. هیچ لیستی به ما نداده اند و ثبت نشده است. من چه کسی را تمدید کنم؟ خودم برای تمدید قرارداد وارد عمل شده‌ام. هواداران بدانند که با ۶، ۷ بازیکن خوب مذاکره کرده ایم.

وی افزود:نیامده ام بگویم من و فرهاد مقابل هم هستیم. ما همه یک تیم هستیم. این‌ها یک سوء تفاهم است. بنده مجیدی را دوست دارم.

۸ بازیکن استقلال در خانه فرهاد مجیدی

پس از استعفای غیر منتظره فرهاد مجیدی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت بعد از پیروزی در دربی، بازیکنان استقلال در کنار دستیاران مجیدی روز گذشته در تمرین ریکاوری حضور پیدا کردند.

پس از پایان تمرین گویا ۸ بازیکن آبی‌پوش در کنار دستیاران فرهاد مجیدی راهی منزل مجیدی شدند و از وی درخواست کردند از تصمیم خود منصرف شود و بار دیگر سکان هدایت استقلال را برعهده گیرد.