برگزاری حضوری کلاس‌های عملی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی
گروه جامعه شهرآرانیوز | رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی از برگزاری حضوری کلاس‌های عملی این دانشگاه خبر داد.

دکتر مرتضی تشکری با اعلام این مطلب ادامه داد: برنامه تحصیلی نیمسال اول ۱۳۹۹-۱۴۰۰ این دانشگاه تدوین شده است و بر اساس آن تمام کلاس‌های نظری در همه مقاطع آموزشی به‌صورت آنلاین خواهد بود و به همین علت، سامانه‌های جامع درس آنلاین، امتحان و پشتیبانی آفلاین کلاس‌ها با یک‌بار ورود دانشجو به‌صورت کامل در اختیار ایشان خواهد بود.

وی افزود: کلاس‌های عملی به‌صورت حضوری، در کد‌های مختلف با حداقل نفرات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری در کلاس برگزار خواهد شد تا به سلامت دانشجویان عزیز خدشه‌ای وارد نشود.

تشکری درباره حضور استادان در کلاس‌های مجازی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش تدریس در فضای مجازی برای تمام همکاران برگزار شده است تا از فضای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تهیه شده به‌خوبی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی درباره پذیرش دانشجویان جدید در مراکز این دانشگاه اعلام کرد: فرایند ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خراسان رضوی از ۱۱ شهریورماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند در یکی از ۳۶ مرکز آموزشی خراسان رضوی ثبت‌نام کنند.
 
تشکری یادآور شد: همچنین دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به‌عنوان دانشگاهی شهریه‌پرداز، کمترین میزان شهریه را دارد و برای سال تحصیلی جدید نهایت ۱۰ درصد افزایش شهریه پیش‌بینی شده است که با راهکار‌های مختلف تلاش می‌کنیم دانشجویان در پرداخت آن متحمل رنج نشوند.