نامجو مطلق جدی‌ترین گزینه جانشینی مجیدی
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، درحالی که باشگاه استقلال بعد از فینال جام حذفی دچار یک سردرگمی عجیب شده و برای انتخاب جانشین موقت فرهاد مجیدی با مشکلاتی مواجه است و گفته می‌شود برخی گزینه‌ها حاضر به مربیگری موقت دراستقلال نیستند، اما از مجید نامجو مطلق به عنوان فردی نام برده می‌شود که احتمالا در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که به زودی برگزار خواهد شد، روی نیمکت استقلال خوهد نشست.
 
نامجو مطلق در مذاکرات اولیه مدیرعامل باشگاه استقلال به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است، اما گفته می‌شود در نهایت او به عنوان سرمربی موقت در چهار بازی باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا استقلال را به عنوان سرمربی همراهی خواهد کرد.
 
استقلال با توجه به نفرات خوبی که دراختیار دارد برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چندان هم کم شانس نیست واگر مطلق بتواند استقلال را به مرحله بعد ببرد چه بسا از مدیران باشگاه استقلال رای اعتماد بگیرد و همچنان دراین تیم باشد.
 
ممکن است اگر مدیران باشگاه استقلال نتوانند استراماچونی را به ایران بازگردانند، با مجید نامجو مطلق وارد فصل نوزدهم شوند. البته از برخی مربیان سابق استقلال نیز به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت استقلال یاد می‌شود.