علی کریمی از استقلال جدا شد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال در ۲۴ ساعت اخیر بحران‌ها و اتفاقات تلخ زیادی را پشت سر گذاشته‌است. از شکست در فینال جام حذفی و تقدیم جام به تراکتور در مشهد تا درگیری بازیکنان با هوادار شاکی در فرودگاه مهرآباد و استعفای سرمربی تیم.  

اما از اردوگاه آبی‌پوشان شنیده می‌شود اخبار تلخ و بحران‌های استقلال فقط به موارد بالا خلاصه نمی‌شود. مدیریت باشگاه که با تصمیمات بعضا عجیب خود سهم بسزایی در شعله‌ور شدن بحران در تیم داشت، این روز‌ها علاوه بر اینکه باید هرچه سریعتر سرمربی جدید تیم را مشخص کند، باید به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان باشد.

در خصوص سرمربی که اخبار امیدوارکننده‌ای از ساختمان باشگاه استقلال به گوش نمی‌رسد، اما در رابطه با تمدید بازیکنان هم به نظر می‌رسد شرایط وارد فاز نگران‌کننده‌ای شده‌است.

علی کریمی، هافبک تاثیرگذار استقلال که در هفته‌های پایانی لیگ عصای دست مجیدی بود، شنیده می‌شود نخستین جداشده رسمی آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستان ۹۹ است.

او نه تنها امروز در تست کرونای تیمش شرکت نکرده بلکه از گروه واتس‌اپی بازیکنان و اعضای باشگاه خارج شده است.

علی کریمی پیشنهادات متعددی از تیم‌های ایرانی و خارجی دارد و شنیده می‌شود بعد از مهدی ترابی، او را باید لژیونر جدید فوتبال ایران در لیگ قطر بدانیم.

با این تفاسیر کار استقلال در ادامه سخت‌تر از قبل خواهدبود، مگر اینکه معجزه‌ای به وقوع بپیوندد و سعادتمند از چاهی که البته خودش هم در ساخته شدنش بی‌تاثیر نبوده، به سلامت خارج شود.