انتشار کارنامه اصلاح شده کنکور کارشناسی ارشد پژوهش هنر ساعت ۲۱ امشب
گروه جامعه شهرآرانیوز | کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ اعلام و داوطلبان برای انتخاب رشته و دانشگاه مدنظرشان آماده می‌شوند.

در همان ساعات ابتدایی اعلام نتایج اولیه مشخص شد کلید سؤالات کنکور هنر اشتباه منتشر شده است و داوطلبان به این مسئله اعتراض کردند. سازمان سنجش آموزش کشور نیز اقدام به انتشار کلید تصحیح‌شده سؤالات کرد تا دغدغه داوطلبان برطرف شود. حال خبر می‌رسد نتایج کارنامه اولیه و رتبه‌های کسب‌شده براساس تصحیح برگه‌ها با همان کلید سؤال اشتباه بوده است و داوطلبان این کنکور به این مسئله اعتراض کرده‌اند.

با پیگیری‌های خبرنگار شهرآرانیوز، یک مقام مسئول در سازمان سنجش آموزش کشور با تأیید این مطلب گفت: با جابه‌جایی یک گزینه در کلید سؤالات منتشرشده در این کنکور، متأسفانه ادامه سؤالات نیز اشتباه تصحیح شده است و ما پیگیر برطرف‌شدن این مشکل بودیم و با داوطلبان این گرایش مکاتبات لازم را انجام دادیم تا نگرانی‌ای نداشته باشند.

وی خبر داد: با برطرف‌شدن مشکل، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۲۱ امشب، ۱۵ شهریورماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارنامه اصلاح‌شده خود را دریافت و دانشگاه خود را انتخاب کنند.