واکنش رسول‌پناه به استعفای گل‌محمدی
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رسول‌پناه نسبت به جدایی یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد و اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که پرسپولیس بزرگ‌تر از این حرف‌هاست و جدا از همه نام‌ها، این باشگاه بزرگ پرسپولیس است که با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

رسول‌پناه گفت: وقتی امروز برای علیپور ویزا صادر شده یعنی یک ماه است اقدام کرده است. ما پیشنهاد خوبی به علیپور دادیم و بیشترین پیشنهاد ما برای یک بازیکن برای او بود.

وی در خصوص جدایی امیری گفت: وحید امیری مشکلی ندارد، اما او بندی برای جدایی دارد. الان با ما یک سال قرارداد دارد. بند جدایی دارد که در برابر ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند برود و آن هم فقط پیشنهادات خارجی.

مدیرعامل پرسپولیس با تاکید بر اینکه ارقام پرداختی به بازیکنان امسال کاهش یافته گفت: قرارداد‌های امسال از قرارداد‌های سال گذشته کمتر است و لازم باشد از یکی، دو نمونه آن رونمایی می‌کنیم.

رسول‌پناه تاکید کرد: تیم بسته شده و یکی، دو تا بیشتر جا نداریم. تمدیدی‌های ما هم یکی، دو نفر مانده و به زودی انجام می‌شود. پرداخت طلب برانکو اولویت اول ما است و فردا جلسه هیئت مدیره داریم.

وی در پایان تاکید کرد: آن‌هایی که به پرسپولیس عشق داشته باشند ماندنی هستند. ما هم سعی می‌کنیم به تعهدات‌مان عمل کنیم. خبر استعفای من صحت ندارد