بــازی آزاد | آمار بستری‌های کرونا در مشهد به زیر ۸۰ نفر رسید
به گزارش شهرآرانیوز؛ بنابر اعلام دکتر مهدی قلیان، معاون امور بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، و در پاسخ به استعلام محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف شهرستان مشهد، درباره فعالیت مراکز بازی و سرگرمی، برخی مجموعه‌ها و واحدها، با رعایت جدی و سخت گیرانه پروتکل‌های ابلاغی، فعلا می‌توانند به فعالیت خود ادامه بدهند.


اوج گیری خفیف کرونا در خراسان رضوی

حمیدرضا رحیمی، رئیس کارگروه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم دیروز اعلام کرد که طبق گزارش‌های منتشرشده خراسان رضوی اکنون وارد دوره اوج (پیک)، اما خفیف کرونا شده است و آمار بستری‌ها در بیمارستان‌های زیرپوشش این بیمارستان نیز به زیر ۸۰ نفر رسیده است.
دیروز همچنین خبر رسید که محمدصادق براتی، معاون استاندار خراسان رضوی، اعلام کرده است که این استان برای اجرای برنامه‌های ستاد کرونا در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر آمادگی دارد.
از سویی دیگر، طبق اعلام دکتر محمدحسن درخشان، مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۴۵ درصد جمعیت پرخطر خراسان رضوی (معادل ۸۵۰ هزار نفر) در مرحله سوم غربالگری کرونا شده اند.


پذیرش دانشجو در خوابگاه ها، با گواهی سلامت

طبق اعلام دکتر فاطمه محرری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برای سال تحصیلی جدید ۷ خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰ درصد اتاق‌ها آماده پذیرش دانشجویان این دانشگاه است و دانشجویان با ارائه گواهی سلامت می‌توانند در خوابگاه‌ها اقامت کنند.
طبق اعلام وزارت بهداشت، دیروز ۲۳۰۲ نفر دیگر به جمع بیماران کرونایی اضافه شدند. ضمن اینکه ۱۳۲ نفر دیگر نیز به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.