هیئت مذاکراتی ایران عازم سوئیس شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۵)

به گزارش شهرآرانیوز؛ اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه و سخنگوی هیئت مذاکراتی جمهوری اسلامی از عزیمت تیم ایرانی به سوئیس تا دقایقی دیگر خبر داد.

بقایی در آستانه این سفر به خبرنگاران گفت: هیئت ایرانی برای پیگیری و مطالبۀ اجرای تعهدات طرف مقابل به سوئیس سفر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما تعهد را امضا نکردیم که اجرا نشود؛ رویکرد ما تعهد در برابر تعهد است. اگر طرف مقابل ار اجرای تعهداتش سرباز بزند ایران هم با تدابیر لازم پاسخ خواهد داد.

{$sepehr_key_223081}