سارا بهرامی و مجتبی پیرزاده روی صحنه می‌روند

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش «یخ‌بستگی»، نوشته و کارگردانی احمد سلگی، با بازی سارا بهرامی و مجتبی پیرزاده، بار دیگر روی صحنه می‌رود. این اثر که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، قرار است از نیمه دوم تیرماه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی (ایرانشهر) اجرا شود.

نمایش «یخ‌بستگی» با داستانی دراماتیک، روایتگر پیوند‌ها و پیمان‌های ناتمام است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «به هم‌دیگه قول داده بودیم که فصل آخرش رو با هم می‌سازیم؛ پس اگه اینجا فصل آخره، در رو باز کن و بیا تو…»

{$sepehr_key_223114}