آغاز تصویربرداری سریال «دو وجب و نیم»

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی امینی‌خواه، نیما هاشمی، خشایار راد، شیوا خسرومهر، اسدالله یکتا، احمدایراندوست، نیما شمس و داریوش سلیمی بازیگرانی هستند که در این سریال پنج قسمتی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «روایتی کمدی از زندگی دو برادر که با نقشه پدربزرگ خود را از آسایشگاه بیرون می‌آورند تا صاحب ثروت او شوند اما از آنجایی که پدربزرگ حافظه خود را از دست داده است، با چالش جدی مواجه می‌شوند.»

نیما هاشمی پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون «آنجا کسی دیوانه نیست»، «دارچین تلخ» و «ویلای موروثی» و نمایش‌هایی چون «تولد جهنمی»، «میان پرده»، «باغ آلبالو»، «پزشک نازنین» را برعهده داشته است.

منبع: مهر

{$sepehr_key_223332}