به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که هیئترئیسه فدراسیون فوتبال زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر را ۱۶ مرداد اعلام کرده است، روند بازسازی ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد و این مجموعه تا آغاز مسابقات آماده بهرهبرداری نخواهد بود.
براساس وعده مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ورزشگاه آزادی در اواسط شهریورماه آماده استفاده خواهد شد. به این ترتیب، این ورزشگاه دستکم در دو تا سه هفته ابتدایی لیگ برتر نمیتواند میزبان دیدارهای فوتبال باشد.
آزادی که مهمترین ورزشگاه فوتبال کشور محسوب میشود، در ماههای اخیر در حال گذراندن مراحل بازسازی و بهسازی بوده و باشگاههای تهرانی برای میزبانی مسابقات ابتدایی فصل جدید باید از ورزشگاههای جایگزین استفاده کنند.
با این شرایط، احتمالاً استقلال و پرسپولیس در هفتههای نخست لیگ بیستوششم ناچار خواهند بود دیدارهای خانگی خود را خارج از ورزشگاه آزادی برگزار کنند.
{$sepehr_key_223470}