لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته در آرامش بوده است

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه المنار لبنان امروز یکشنبه، ۳۱ خرداد، از آرامش در شماری از مناطق جنوب لبنان از جمله النبطیه خبر داد.

مقامات محلی در جنوب لبنان با توجه به شکننده‌بودن آتش‌بس از اهالی خواستار دست‌نگه‌داشتن مردم برای بازگشت به روستا‌ها و منازل خود تا زمان انجام بررسی‌های میدانی و اطمینان از وجود ایمنی و امنیت شدند.

در مقابل شمار محدودی از اهالی همزمان با آغاز فعالیت تیم‌های دفاع مدنی برای یافتن مفقودان به روستا‌های خود بازگشتند.

نیرو‌های دفاع مدنی همچنین اقدام به آواربرداری و بازگشایی مسیر‌ها کردند.

ایران بار‌ها تاکید کرده که آمریکا باید به مفاد یادداشت تفاهم امضاشده مبنی بر توقف فوری جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان پایبند باشد.

منبع: ایسنا

{$sepehr_key_223476}