تاکید اوسمار در پرسپولیس: این ملی پوش باید برود

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از تصمیمات عجیب امیر قلعه نویی دعوت میلاد محمدی بعد از گذراندن یک فصل بعد در پرسپولیس بود و جالب اینکه او در بازی اول تیم ملی در مقابل نیوزلند هم فیکس بازی کرد. با این وجود اوسمار ویرا همچنان از عملکرد محمدی رضایت ندارد و به محسن خلیلی اعلام کرده که نیازی به این بازیکن ندارد. قرارداد محمدی با پرسپولیس به پایان رسیده و اوسمار خواهان جذب ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ فولاد است.

در شرایط فعلی تکلیف خود اوسمار هم با پرسپولیس مشخص نیست، اما به هر شکل اگر او در پرسپولیس ماندنی شود تمایلی برای حفط مدافع چپ ملی پوش تیمش ندارد.

{$sepehr_key_223735}