پیروانی طلبی از پرسپولیس ندارد

گروه ورزش|شهرآرانیوز، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که در زمان جنگ، با سفر به آمریکا حاشیه‌ساز شده بود توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس از سمت برکنار شد.

پیگیری‌های نشان می‌دهد که قرارداد پیروانی بذ پرسپولیس مبلغ ۶ میلیارد تومان بوده که این پول در فواصل مختلف به سرپرست برکنار شده پرسپولیس پرداخت شده است.

با این شرایط او طلبی از باشگاه پرسپولیس ندارد و مدیران باشگاه نگران مسائل حقوقی بعد از این در خصوص قرارداد او نخواهند بود.

{$sepehr_key_223772}