به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات اسکیت سرعت کشور با حضور برترین ورزشکاران این رشته برگزار شد و فاطمه اسعدی توانست در مادههای ۱۰۰ متر و وانلپ، با عملکردی قابل توجه، دو مقام سوم کشور را از آن خود کند.
اسعدی در این رقابتها با نمایش آمادگی فنی، سرعت بالا و تمرکز مناسب، در هر دو ماده سرعتی روی سکوی سوم ایستاد و افتخاری دیگر برای اسکیت استان رقم زد.
منبع: برنا
{$sepehr_key_223815}