پزشکیان عازم پاکستان شد (۲ تیر ۱۴۰۵)

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور کشورمان پیش از عزیمت به پاکستان گفت: بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است.

رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاش‌هایی انجام می‌شود که دولت این کشور برای نهایی شدن تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حق و حقوق ملت ایران انجام داده است گفت: ما به دنبال اجرای کامل بند‌هایی هستیم که در چارچوب قوانین بین‌المللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد.

منبع: تسنیم

{$sepehr_key_224003}