گروه ورزش|شهرآرانیوز، برنامه نخستین دیدار مرحله پلیآف اعلام شد و بر این اساس، تیمهای پرسپولیس و چادرملو باید روز پنجم تیرماه در ورزشگاه پاس تهران برابر یکدیگر صفآرایی کنند. با این حال، زمانبندی برگزاری این مسابقه با انتقادها و نگرانیهای فراوانی همراه شده است.
مهمترین دغدغه، سلامت بازیکنان دو تیم است؛ چرا که به دلیل شرایط موجود، تیمها فرصت کافی برای برگزاری تمرینات منظم و آمادهسازی بدنی مناسب را در اختیار نداشتهاند.
برگزاری مسابقه در چنین شرایطی میتواند خطر مصدومیت بازیکنان را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و حتی احتمال بروز آسیبدیدگیهای شدید را نیز به همراه داشته باشد.
هرچند که پرسپولیسیها اصرار به برگزاری این بازی داشتند، اما این موضوع نگرانیهای جدی را در میان کادرهای فنی و مسئولان دو باشگاه ایجاد کرده است.
بسیاری بر این باورند که بازیکنان بدون رسیدن به آمادگی مطلوب، در معرض فشار بدنی مضاعف قرار خواهند گرفت و این مسئله میتواند تبعات جبرانناپذیری برای ادامه فصل آنها داشته باشد.
در چنین شرایطی، پرسش اصلی این است که منطق و ضرورت برگزاری این مسابقه در این مقطع زمانی چیست؟!
بدون تردید، تصمیمگیری درباره زمان این دیدار، نگرانیهای زیادی را برای دو تیم به همراه خواهد داشت وباید دید که بعد از این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا احیانا بازیکنان مصدوم خواهند شد یا خیر؟!
{$sepehr_key_224007}