پول نقد در جایگاه‌های سوخت پذیرفته می‌شود | تبعات اختلال شبکه بانکی ادامه دارد!

به گزارش شهرآرانیوز، رضا نواز ضمن اعلام این خبر، افزود: طی روز‌های اخیر هم برای جایگاه‌های سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانک‌ها داشتند و هم برای مردم مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت که با مساعدت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به جایگاه‌ها و نیز صبوری مالکان و کارکنان محترم شرایط را مدیریت کردیم ولی از امروز وضعیت سختتر شده و عملا مردم عزیز برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه‌ها مراجعه کنند یا نهایتا اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند.

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور تصریح کرد: البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارت‌های بانکی و کارتخوان‌های بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است، اما با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحتتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولان محترم سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

{$sepehr_key_224155}