پزشکیان و عاصم منیر بر توسعه همکاری‌های راهبردی و تقویت امنیت منطقه‌ای تاکید کردند

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکار‌های گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد، گفت‌و‌گو و تبادل نظر کرد.

در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

تکمیل می‌شود

{$sepehr_key_224167}