پورموسوی: استعفا نکرده‌ام؛ ماجرای صنعت نفت وارد فاز تازه‌ای شد

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که تنها چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی مانده و صنعت نفت آبادان همچنان برای صعود به لیگ برتر شانس دارد، باشگاه این تیم روز گذشته اعلام کرد پس از استعفای سید اکبر پورموسوی، با درخواست او موافقت شده است.

با این حال، پورموسوی در واکنشی غیرمنتظره این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد نه استعفای شفاهی ارائه کرده و نه استعفای کتبی. او در صفحه شخصی خود نوشت که اخبار منتشر شده درباره کناره‌گیری‌اش «کاملاً بی‌اساس و فاقد اعتبار» است.

{$sepehr_key_224184}

سرمربی صنعت نفت همچنین تأکید کرد که همچنان به قرارداد خود با باشگاه و تعهدی که به هواداران داده پایبند است و تصمیماتش را بر اساس شایعات و اتفاقات پشت‌پرده اتخاذ نمی‌کند.

پورموسوی در بخش دیگری از پیام خود وعده داد در زمان مناسب، جزئیات و واقعیت‌های اتفاقات اخیر را با هواداران در میان بگذارد تا مشخص شود چه افرادی به دنبال موفقیت تیم هستند و چه کسانی با ایجاد حاشیه، آرامش صنعت نفت را بر هم زده‌اند.

اظهارات تازه پورموسوی در حالی مطرح شده که صنعت نفت آبادان در حساس‌ترین مقطع فصل قرار دارد و این اختلاف نظر میان باشگاه و سرمربی می‌تواند حواشی تازه‌ای را پیرامون یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر ایجاد کند.