قالیباف پس از سفری ۲۰ساعته به مسقط به تهران بازگشت

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

ایران و عمان در بیانیه‌ای مشترک، بر تداوم همکاری برای حفظ امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کردند و از توافق برای ادامه گفت‌وگوها درباره مدیریت آینده ناوبری در این گذرگاه راهبردی خبر دادند.

منبع: ایسنا

{$sepehr_key_224202}