رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با همتای پاکستانی: قدردان تلاش‌های شما برای استقرار صلح در منطقه هستیم

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان با آصف علی زرداری، رئیس‌جمهور پاکستان، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و تلاش‌های شبانه‌روزی درست پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشرو روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد که در کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها باشند.

پزشکیان به دعوت از رئیس‌جمهور پاکستان برای سفر به ایران، تصریح کرد: ایران خانه دوم شماست و ما بسیار علاقه‌مند به میزبانی از شما در تهران هستیم.

آصف علی زرداری نیز در این دیدار روابط ۲ کشور را تاریخی و مبتنی بر پیوند‌های مشترک دینی و فرهنگی و همسایگی توصیف کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین از مقاومت بی‌بدیل ملت ایران تجلیل کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و کشور‌های اسلامی است.

پزشکیان: قدردان تلاش شبانه‌روزی پاکستان در راستای استقرار صلح در منطقه هستیم

منبع: ایسنا

{$sepehr_key_224226}